Nákupčí subdodávek

Nákupčí je u nás klíčová osoba – v realizační fázi provází stavbu od A až do Z, ale naštěstí nelítá zleva doprava. K úspěšné práci můžeme stavět na funkčních procesech, databázi dlouhodobých a spolehlivých subdodavatelů a zkušeném týmu.

Když budeme konkrétní, práce nákupčího je: 

  • O poptávkách
    připravíme poptávku a oslovíme dodavatele
  • O výběrovém řízení
    nabídku zkontrolujeme pro úplnost, vyhodnotíme a hledáme toho pravého dodavatele
  • O smlouvě o dílo
    připravíme, ladíme, projednáme, podepíšeme
  • O cestách na místo stavby
    před zahájením pro kvalitní přípravu a v průběhu realizace v rámci kontrolních dní
  • O spolupráci
    v rámci zakázkových týmu, s dodavateli, jako zástupce dodavatelů s investory

CO NÁM PŘI NÁKUPU FUNGUJE?

  • portfolio ověřených dodavatelů
  • volnost a pravomoc ve výběru dodavatele
  • rychlost – nečekáme na dlouhé korporátní schvalovací procesy
  • otevřenost – informace u nás proudí, neskrýváme si nic pod pokličkou
  • systém práce – máme sdílenou databázi a vyladěné procesy
  • zakázkové týmy – spolupracujeme v předem vytvořeném týmu na konkrétní zakázku

Výsledkem práce nákupčího nejsou jen „papíry“, ale různorodé hmatatelné stavby – máme opravdu zajímavé realizace a chystáme další (proto také potřebujeme posilu). Koukněte na naše referenční stavby (Reference – STATING s.r.o.)

TÝM

Naštěstí na to nebudete sám/a. Od začátku máte interní podporu z týmu nákupčích, rozpočtářů, stavbyvedoucích a svého vedoucího přípravy (to je šéf, který také býval nákupčí). Zároveň se všichni pravidelně setkáváte na poradách zákaznických týmů a denně během operativy. Hierarchii a direktivnost nemáme moc rádi, preferujeme spolupráci s vizí společného úspěchu.

KDE A KDY

Veškeré zázemí máme v Kostelecké Lhotě. Můžeme využívat i kanceláře v Hradci Králové a není obtížné se domluvit na částečné práci z domu. Na cestách za zákazníky (po stavbách) je k dispozici služební auto a pracovní dobu si můžete plánovat dle potřeb. Zakládáme si na důvěře a zodpovědnosti každého zaměstnance.

HLEDÁTE TY BENEFITY?

Za nás je to příjemná firemní atmosféra, zavedený systém a práce v regionu. Taky možnost kariérního růstu a odborného vzdělávání. Ale pokud teď myslíte ty „hmotné“, můžeme vám nabídnout:

^

5 týdnů dovolené

Určitě to znáte, klid je více v zimě.

^

Stravenkový paušál

Místo stravenek dostanete peněžní částku.

^

1 sick day

^

Podpora vzdělávání

Otevřené i interní kurzy, veletrhy, konference, odborné semináře.

^

Věrnostní program na míru

Někdo raději na ryby a někdo radši na dovolenou. Prostě každý si vybere.

^

„Plná výbava“

Telefon, notebook a tablet.

^

Půjčovna nářadí

Využití i pro osobní účely.

^

Firemní akce

Společné rybaření, grilovačky apod. jsou oblíbené, ne však povinné.

^

Zaučení ve firmě

Do vody vás určitě nehodíme.

A JAK ŽE TA ADAPTACE U NÁS VYPADÁ?

Už při prvních setkání řešíme plán adaptace, který budete mít k dispozici předem, abyste hned tušil/a, co se na vás chystá. V nástupní den se přivítáme, provedeme vás po firmě a představíme vás našim kolegům (klasika, po první kanceláři už nevíte, jestli to byl Petr nebo Pavel). Od počátku budete mít také k dispozici veškeré vybavení pro práci. Pak se postupně budete seznamovat s lidmi ze všech úseků, kteří vám představí svoji práci a vzájemné propojení. Pravidelně se také potkáváte se svým nadřízeným, kde už jdete více do detailu. Nedílnou součástí je i několik týmových porad.

Hned od začátku se rozjíždíte na malých zakázkách a pak už to záleží jen na vás, jak rychle se budete učit. My se pro vás budeme snažit udělat maximum, abyste se zde cítil/a dobře a měl/a potřebné informace.

TEĎ JEŠTĚ TO KLÍČOVÉ.

Aby nám to u výběru ladilo, hledáme kandidáta, který bude splňovat následující podmínky:

  1. min. SŠ vzdělání stavebního směru
  2. praxi na obdobné pozici
  3. obsloužit PC a základní kancelářský software (+ pracujeme v KROSSu)
  4. řídit auto

SMLOUVA A PENÍZE

  • Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) – 1. rok doba určitá, pak po vzájemné dohodě doba neurčitá
  • MZDA je vždy nastavena předem dle zkušeností a skládá se ze 3. složek základ + pohyblivá a teď to nejlepší – podíl z výsledku staveb.

Říkáte si, že nabídka je celkem zajímavá, ale nesplňujete všechny požadavky?

Vůbec nevadí. Dejte nám vědět, určitě najdeme vhodnou alternativu. Máme otevřené i jiné pozice.

Pošlete životopis kolegyni Kamile a přidejte se k nám. Těšíme se na viděnou.

    Pole Jméno a Telefonní číslo jsou povinná.
    Maximální velikost přílohy 5 MB, formát DOC, nebo PDF.

    Kontaktní osoba pro uchazeče

    Kamila Nováková
    +420 724 294 176 (Po–⁠Pá 7:00 až 16:00)
     novakova@stating.cz

    Kamila kontakt